لطفا چند لحظه صبر نمائید

روتر سیسکو 2811 Cisco 2811 Integrated Services Router


0.0 (0)
بدون دیگاه
رنگ :
گارانتی :
آماده ارسال

4,790,000 تومان
وزن : 6.4 کیلوگرم طول : 43.8 سانتیمتر عرض : 41.7 سانتیمتر ارتفاع : 4.5 سانتیمتر
معرفی

روتر سیسکو 2811

روتر به روشی کار می کند که می تواند بسته های ارسالی از یک شبکه به شبکه دیگر مانند WLAN را به یک LAN منتقل کند. با کمک آدرس های IP منحصر به فردی که به کاربران اختصاص می دهد ، روتر می تواند بسته های ارسالی را شناسایی کرده و مطابق آدرس مقصد ارسال کند. هنگام استفاده از روتر در شبکه ، می توانید ترافیک شبکه را کاهش یا مدیریت کنید. این مدل روتر سیسکو را می توان در شبکه هایی که از پروتکل مدیریت SNMP ۳ پشتیبانی می کنند استفاده کرد.
روتر سیسکو 2811 از سری روترهای 2800 سیسکو است که به روترهای ISR یا integrated services Routers معروفند. به این معنی که چندین سرویس (روتینگ، VoIP و غیره) را پشتیبانی میکنند. سری 2800 جایگزین سری 2600 شده است و عملکرد آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. 

 
روتر سیسکو 2811


 

پیکربندی روتر سیسکو 2811


روتر سیسکو 2811 از سخت افزاری با کیفیت بالا ساخته شده است و در قسمت جلوی دستگاه چندین درگاه ارتباطی وجود دارد که می توانید برای اتصال دستگاه های مختلف استفاده کنید. پورت های این روتر شامل دو پورت شبکه RJ-۴۵ ، یک درگاه کنسول با کانکتور RJ-۴۵ برای اتصال مستقیم رایانه به دستگاه ، یک درگاه xauxiliary با کانکتور RJ-۴۵ و دو درگاه USB است. روتر سیسکو 2811 همچنین از اسلات های مختلفی استفاده می کند که می توانید با توجه به نیاز خود ماژول های مختلفی را به آن متصل کرده و تعداد پورت ها و سرعت دستگاه را افزایش دهید ، این موارد شامل اسلات 4x HWIC ، اسلات 1x NME و اسلات 1 برابر AIM می شود. روتر سیسکو 2811 دارای 256 مگابایت DRAM و درایو فلش 64 مگابایتی است.
 

پشتیبانی از سرویسهای VoIP در 2811

قابلیت پشتیبانی تجهیزات سیسکو مثال زدنی است. بیشتر پردازش در تجهیزات سیسکو به صورت سخت افزاری و بر روی ماژول ها انجام میشود. این قابلیت مخصوصاً در سرویسهای تلفنی VoIP مهم است.
راه حلهایی VoIP نرم افزاری (مانند نصب استریسک بر روی سرور و استفاده از آن) علی رغم انعطافپذیری بالا و هزینه پائین، یک مشکل اساسی دارند و آن پایین بودن اعتماد به آنها است. سخت افزارهای استفاده شده در این سرورهای VoIP برای مصارف عمومی طراحی شده اند. همچنین سیستم عامل های نصب شده نیز برای کاربردهای مختلف نوشته شده اند (general purpose). علیرغم مزایای مختلف، در این محیط امکان پیش آمدن مشکلات نرم افزاری وجود دارد. سخت افزارهای سیسکو اما برای کاربردهای خاص طراحی میشوند و به فروش میرسند. مثلاً در مورد پردازش صوت میتوان ماژول PMDV را خریداری کرد که تنها برای همین کاربرد طراحی شده است. این ماژول کدینگ تماس های تلفنی را به صورت سخت افزاری انجام میدهد.

علاوه بر قابلیت اطمینان بالا، خرید تجهیزات VoIP سیسکو و استفاده از روتر سیسکو 2811 مزایای دیگری نیز دارد. کال منیجر سیسکو امکانات تلفنی بسیار زیادی را پشتیبانی میکند. تقریباً هر ویژگی ای که یک شرکت تجاری به آن نیاز دارد (مثلاً hunt group, call pickup, intrustion, wisper, …) را میتوان با Cisco Call Manager پیاده سازی کرد.

یک مزیت دیگر پیاده سازی VoIP با روتر 2811، متمرکز بودن این راه حل است. به این معنی که شما میتوانید تنظیمات را بر روی سرور انجام دهید و تلفنها نیاز به تنظیم خاصی ندارند. کافیست آنها را به یک پورت PoE شبکه خود متصل کنید. خود تلفن اطلاعات لازم را از روتر دریافت میکند (مثلاً نحوه قرار گرفتن soft key ها). 

پیاده سازی Voip بر روی 2811 بسیار مقرون به صرفه می باشد (در مقایسه با سایر راه حلهای با کیفیت سازمانی). سیسکو لایسنس های لازم برای راه انداختن Cisco Call Manager Express (CME) بر روی 2811 (کلاً سری 2800 سیسکو) را اجبار نمیکند. به این معنی که شما میتوانید بدون پرداختن قیمت لایسنس آن را فعال کنید. این ویژگی برای این قرار داده شده است که مشتریان سیسکو بتوانند تمامی قابلیتهای CME را امتحان کنند. 

 

منبع تغذیه روتر سیسکو عملکرد سری 2800

روتر سیسکو مدل 2811 دارای منبع تغذیه قدرتمندی است که از 100 تا 240 VAC به برق و ولتاژ اصلی متصل می شود. منبع تغذیه این روتر برق را با فرکانس 43 تا 67 هرتز با تراکم جریان 3.5 تا 8 آمپر منتقل می کند. این روتر 210 وات مصرف می کند و به دلیل پیکربندی آن ، از انرژی کمتری نسبت به روترهای دیگر استفاده می کند. می توانید از این دستگاه در دمای 40- تا 80 درجه سانتیگراد استفاده کنید و تنظیمات سخت افزاری آن باعث می شود تا 95% رطوبت را تحمل کند.

برای مشاهده اطلاعاتی تکمیلی میتوانید به سایت سیسکو مراجعه نمایید
 
مشخصات فنی
مشخصات فنی
پروتکل مدیریت
SNMP 3
حافظه RAM پیشفرض
256 MB
حافظه فلش پیشفرض
64 MB
پورت RJ-45
دارد
تعداد پورت RJ-45
1
اسلات کارت voice
دارد
اسلات NME
دارد
تعداد اسلات NME
1
پورت سریال
ندارد
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
2
اسلات AIM
دارد
تعداد اسلات AIM
2
تعداد اسلات PVDM
2
مشخصات فیزیکی
ابعاد دستگاه
4.45 x 43.80 x 41.70
وزن دستگاه
6.4 کیلوگرم
قابلیت نصب در رک
دارد
سایز در رک
1 unit
شرایط محیطی
دمای کار
40- تا 80 درجه سانتیگراد
رطوبت محیط
تا %95 %
منبع تغذیه
ولتاژ
100 تا 240 ولت
مصرف برق
210 وات
جریان منبع تغذیه
3.5 تا 8 آمپر
فرکانس
43 تا 67 آمپر
لطفا چند لحظه صبر نمائید