لطفا چند لحظه صبر نمائید

قلم فیبر نوری VFL 10mW فیبر نوری


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام تجاری VFLTOOL
منبع انرژی باتری قلمی AA
برد 10 کیلومتر
رنگ نارنجی

آماده ارسال

900,000 تومان
معرفی

تستر فیبر نوری (قلم نوری) با برد 10 کیلومتر

  •  نحوه عملکرد: این محصول می تواند به راحتی و با دقت شکستگی فیبر نوری، اتصالات ضعیف، خم شدن یا ترک خوردگی را شناسایی و مکان یابی کند. می تواند در حالت CW یا پالس کار کند. VFL یک نور قرمز 650 نانومتری برای ردیابی فیبر و مکان یابی ساطع می کند، شکستگی ها یا خطاها باعث شکست نور فیبر می شود.

  • عملکردهای متعدد تستر فیبر شامل توان خروجی ثابت، هشدار باتری کمتر، عمر باتری طولانی و تشخیص مسافت طولانی است. مسیریابی فیبر و بررسی تداوم کارآمد، ایجاد درخشش روشن در اطراف منطقه معیوب.

  • کانکتور جهانی 2.5 میلی متری که برای LC، ST، SC، FC طراحی شده است، هم در دایره و هم مربع شکل کابل های فیبر نوری مختلف تداخل دارد، برای کابل های تک حالته و چند حالته تست می شود. درخواست برای: سیستم های سیم کشی یکپارچه و مهندسی فیبر نوری. CATV مهندسی شبکه نوری تعمیر و نگهداری; مخابرات نوری؛ مهندسی درایو اندازه گیری نوری; تولید و تحقیق دستگاه های نوری.

  • برد دستگاه:  این عیب یاب بصری دارای قدرت خروجی منبع نور قوی 10 مگاوات است، قدرت خروجی ثابت نور قرمز قوی در کابل فیبر نوری 5 تا 10 کیلومتر دورتر می رود، مدارهای قدرت موثر بالا قدرت پایدار، موج پیوسته و حالت پالس را ارائه می دهند. .

  • طراحی:  باتری گنجانده شده است، نیازی به خرید اضافی نیست. اندازه کوچک و سبک وزن، طراحی قلمی با کیسه آن را قابل حمل می کند، بررسی عیوب فیبر را با عیب یاب بصری آسان می کند، طراحی با سر فولادی ضد زنگ و بدنه آلومینیومی برای جلوگیری از تصادف و گرد و غبار، طراحی زمین کیس به طور موثر از آسیب ESD جلوگیری می کند.
    برای مشاهده دیگر مدلهای قلم فیبر نوری به لینک https://nayebnet.ir/%D9%81%DB%8C%D8%A8%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%AA مراجعه کنید. 
    جهت مشاهده دیگر محصولات VFLTOO به لینک https://www.amazon.com/stores/VFLTOOL/page/1E0A41E9-C663-4195-8F58-B3F2FEB1B994?ref_=ast_bln مراجعه نمایید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید