لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G


0.0 (0)
بدون دیگاه

- برند: CISCO
- مدل محصول : C3KX-NM-10G
- نوع کارت ماژول : C3KX
- نوع پورت : +SFP, SFP
- تعداد پورت شبکه: 4Port
- سرعت انتقال داده : 10Gbps
- قابلیت Hot Swapable : دارد
- پشتیبانی توسط دستگاه های:3560X, 3750X
- 1 سال گارانتی


آماده ارسال

4,790,000 تومان
معرفی

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G

ماژول سیسکو مدل Cisco C3KX-NM-10G ارائه شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. طیف گسترده در محصولات سیسکو بهترین گزینه برای تبادل و ارتباط در شبکه هست.
ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G شامل چهار اسلات است که دو اسلات آن تنها از یک ماژول SFP 1G پشتیبانی می‌کنند و دو اسلات دیگر از 1 گیگابیت SFP یا 10 گیگابیت +SFP پشتیبانی می کنند. مهمترین خصوصیت در ماژول های سیسکو تنوع و گستردگی محصول برپایه نیاز مشتری و استفاده و قرار گیری در همه شبکه ها بهترین امتیاز این محصول برای خرید می باشد.
نکته ای که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد این است که ماژول فیبر نوری GLC-T بر روی اسلات‌‎های +SFP، کارت ماژول فیبرنوری سیسکو مدل C3KX-NM-10G پشتیبانی نمی شود.

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G با تعداد 4 پورت شبکه و سرعت انتقال داده 10Gbps که قابلیت Hot Swapable را دارد. این ماژول توسط دستگاه های 3560X و 3750X پشتیبانی می شود.
در ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G، این 4 اسلات به دو جفت دسته بندی می‌شوند که هر جفت شامل یک اسلات SFP و یک اسلات SFP+ است. هر جفت آن از 2 ماژول 1 گیگابیتی SFP یا یک ماژول 10گیگابیتی +SFP پشتیبانی می‌کند. یک ماژول 10 گیگابیتی +SFP، نمی‌تواند با یک ماژول 1 گیگابیتی SFP، به صورت همزمان عمل کند.

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G


نکات مهم درباره ی نصب ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G 

1- گر چه ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G دارای قابلیت جابجایی هستند، اما توصیه می‌شود قبل از روشن کردن سوئیچ، ماژول شبکه را نصب نمایید.
2- سوئیچ‌های سری 3750 و 3650 قابلیت کارکردن بدون این کارت ماژول ها را در شبکه دارند، و نکته قابل توجه در این ماژول این است که از اسلات‌های این ماژول‌ها نمی‌توان به عنوان پورت UPLink استفاده نمود.
3- اضافه کردن و یا حذف این ماژول‌ها درون سوئیچ‌های سری 3750 و 3650 باعث به وجود آمدن log در دستگاه می‌شود.
4- این ماژول‌ها دارای قابلیت Hot-swappable می‌باشند به این معنی که می‌توان در زمان روشن بودن دستگاه ماژول‌ها را با مدل‌های سازگار جابه جا و یا به جای آن ها از Blank Module استفاده کرد.

در زمان نصب ماژول های شبکه، از این اقدامات مهم پیروی کنید :

EMC Plug-1 را نباید از اسلات جدا کرد به جز زمانی که ماژول SFP یا SFP+ را نصب کنید. در هر زمان یک ماژول یا Dust Plug برای جلوگیری از گرد و غبار باید در شکاف باشد.
2- برای پیشگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی داخل ماژول، نباید محافظ روی ماژول‌ها (Dust Plug) را از سر ماژول‌های فیبر نوری و کلاهک های پلاستیکی را از سرکانکتور کابل فیبرنوری جدا کرد.
3- حذف و نصب یک ماژول شبکه می‌‎تواند عمر مفید آن را کاهش دهد. ماژول شبکه را تا زمانی که لازم نباشد خارج نکنید.
4- برای اینکه از آسیب‌های ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری شود، هنگام اتصال کابل به سوئیچ و سایر دستگاه ها، از روش های محافظتی مانند دستکش و فرآیندی که در قسمت پایین ذکر شده استفاده کنید:

مراحل نصب ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-10G :

1.در هنگام نصب از مچ بند دست ESD استفاده کنید.
2. پکیج محافظ را از ماژول جدا نمایید.
3. EMC Plug را از اسلات ماژول 10 گیگابیت جدا نمایید و آن را پیش خود نگهدارید.

برای آگاهی بیشتر در مورد سوئیچ های سیسکو به سایت 
CISCO سر بزنید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید