لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G


0.0 (0)
بدون دیگاه

- برند: CISCO
- مدل محصول : C3KX-NM-1G
- نوع کارت ماژول : C3KX
- نوع پورت : SFP
- تعداد پورت شبکه: 4Port
- سرعت انتقال داده : 1000Mbps
- قابلیت Hot Swapable : دارد
- پشتیبانی توسط دستگاه های:3560X, 3750X
- 1 سال گارانتی


آماده ارسال

1,190,000 تومان
معرفی

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G دارای 4 اسلات ماژول SFP، 1 گیگابیتی است که ترکیبی از ماژول های SFP استاندارد را پشتیبانی می کند اما از ماژول های +SFP پشتیبانی نمی کند. اگر شما یک ماژول +SFP را در ماژول شبکه 1 گیگابیت وارد کنید، ماژول +SFP کار نمی کند و سوئیچ یک پیام Error به شما نمایش می دهد. ماژول C3KX-NM-1G برای سوئیچ های سیسکو  سری 3750X و X3560 مناسب می باشد .
سوئیچ های Catalyst سری 3750-X و 3560-X برای پورت های uplink از یک ماژول اختیاری شبکه پشتیبانی می کنند. پیکربندی پیش فرض سوئیچ شامل ماژول uplink نیست؛ در هنگام خرید سوئیچ، مشتری می تواند بین ماژول سیسکو GbE) C3KX -NM 1G) یا دو پورت GbE 10) 3KX-NM-10G) انتخاب کند. ماژول Uplink 10GbE دارای چهار پورت فیزیکی با دو +SFP و دو پورت SFP معمولی است.
رابط +SFP از هر 2 پورت 10GbE و GbE پشتیبانی می کند، و به مشتری اجازه می دهد که از سرمایه گذاری خود در GbE SFP و ارتقا به 10GbE در هنگام تغییر نیاز کسب و کار بدون نیاز به ارتقاء جامع سوئیچ دسترسی استفاده کند. ماژول uplink دارای توانایی جابه جایی در زمان فعالیت می باشد. ماژول شبکه 10GbE می تواند در هر ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.
این ماژول از توانایی hot swappable پشتیبانی می کند و در زمان کار می توان ماژول را جدا نمود و ماژول سازگار جدید رو به دستگاه متصل کرد.

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G


نکات مهمی که هنگام نصب ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G باید رعایت کرد :


1- برای پیشگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی داخل ماژول، نباید محافظ روی ماژول‌ها ( Dust Plug) را از سر ماژول‌های فیبر نوری و کلاهک های پلاستیکی را از سرکانکتور کابل فیبرنوری جدا شود.
2- حذف و نصب یک ماژول شبکه می‌‎تواند عمر مفید آن را کاهش دهد. ماژول شبکه را تا هنگامی که لازم نباشد استفاده نکنید.
3- برای اینکه از آسیب‌های ناشی از الکتریسیته ساکن، جلوگیری شود ، هنگام اتصال کابل به سوئیچ و سایر دستگاه ها، از روش های محافظتی مثل دستکش و فرآیندی که در پایین گفته شده استفاده نمایید:

ماژول سیسکو مدل C3KX-NM-1G و مراحل نصب آن :

در هنگام نصب از مچ بند دست ESD استفاده کنید.
پکیج محافظ را از ماژول جدا نمایید.
EMC Plug را از اسلات ماژول 1 گیگابیت جدا کنید و آن را پیش خود نگهدارید.

برای آگاهی بیشتر در مورد سوئیچ های سیسکو به سایت
CISCO سر بزنید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید