لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-LR


0.0 (0)
بدون دیگاه

- نوع ماژول : SFP
- تعداد پورت: یک عدد
- رابط ها: Dual-LC simplex Optical Connector دارای اینترفیس LC duplex
- سرعت انتقال دیتا : 10 گیگابایت بر ثانیه
- نوع اتصال: فیبر نوری Single mode
- طول پشتیبانی: 10km


آماده ارسال

1,190,000 تومان
معرفی

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-LR :

ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-LR، این ماژول از خانواده ماژول شرکت Cisco با Sender و Receiver G10 در فیبرنوری است که قابلیت طول لینک تا 10کیلومتر را دارا می‌باشد. این مدل از ماژول با استاندارد 10GBASE-LR هماهنگ است و همچنین طول موج آن 1310 نانومتر می باشد. در حالت کلی ماژول ها قابلیت قرار گرفتن در لینک تجهیزات شبکه ای  مثل روتر و سوئیچ در شبکه را دارند.

از جمله ماژول های تازه ای که در بازار موجود شدند می توان به ماژول های نوع SFP یا Mini-GBIC اشاره نمود که این ماژول ها نقش بسزایی در شبکه های زیر ساخت تبادل داده ای دارند. از دیگر ماژول ها نوع XFP است که این ماژول امکان جابه جایی وتعویض را در هرحالت ، حتی روشن بودن سخت افزار اصلی فراهم می‌آورد.


ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-LR

خصوصیات ماژول فیبر نوری سیسکو مدل SFP-10G-LR :


1- عرضه انواع پورت های گیگابایت بر روی کابل فیبر نوری و کابل مسی
2- ماژول فیبرنوری سیسکو مدل SFP-10G-LR دارای استاندارد صنعتی سیسکو برای Device Hot Plug برای اینترفیس گیگابایت اترنت (توجه داشته باشید که SFP از برتری بالاتری نسبت به  Hot Plug دارد)
3- توانایی هم‌کاری نوری با GBASE XENPAK 10،  GBASE X210، و G XFP XFP 10بر روی یک ساختار مشابه سیسکو را قادر می‌سازد تا تشخیص بدهد که آیا ماژول تایید شده و توسط سیسکو تست شده‌است یا نه.


برای آگاهی بیشتر در مورد سوئیچ های سیسکو به سایت
CISCO سر بزنید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید