لطفا چند لحظه صبر نمائید

مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02 مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02


0.0 (0)
بدون دیگاه

محدوده فرکانس :۲.۴GHz و ۵.۰GHz

پورت شبکه 10/100/1000: 2 عدد

اتصالات :۴G,LTE

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی :۲۰ کاربر

نوع شبکه : DHCP فعال

استانداردهای بی‌سیم : ۸۰۲.۱۱a/b/g/n/ac

رابط ‌ها :RJ-۴۵ LAN, Wireless, شیار سیم کارت

شبکه‌های قابل پشتیبانی : TD-LTE,FD

گارانتی : 1 ساله


موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02:

دقیقا در روزهایی که مودم ۴.۵G/TDLTE هواوی HWS32 L01s داشت به محبوبیت فراوانی در بین کاربران ایرانی دست پیدا میکرد؛ مودم نسخه بالاتر آن، یعنی HWS33 L02 توسط یک فروشنده وارد بازار شد و رکوردهای تست سرعت اینترنت را یکی بعد از دیگری شکست.
مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02
ظاهر، طراحی و اندازه مودم HWS33 کم و بیش شبیه همان HWS32 می باشد؛ تنها اختلاف ظاهری آن این است که کمی از ارتفاع آن کوتاه‌تر و وزن آن کمتر است. از نظر درگاه‌ها و چراغ‌ها نیز چند تفاوت جزئی وجود دارد که باعث می‌شود قادر به تشخیص آن ها شویم.  

اولین بار در سال ۲۰۲۰ مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02 تولید شرکت هواوی به سفارش اپراتورهای موبایل و اینترنت ژاپن به کاربران ارائه شد. این مودم سیمکارتی هوآوی که در رده CAT18 قرارمی گیرد بالاترین رده CPE برای مودم های 4G/4.5G+ است.
مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02 اولین و تنها مودم ۴G در رده CAT18 در بازار ایران می باشد که با آنتن MIMO8*8 عرضه شده است.
بهره مندی از پردازنده قدرتمند DSP امکان پردازش سیگنال دریافتی از هر sector آنتن با تکنیک DOA را فراهم کرده و تنها در چند ثانیه به بهترین BTS متصل می شود.
قابلیتبه روز رسانی خودکار فریمور و آنلاک بودن آن از دیگر مزیت های L02 است که شما را قادر می کند تا از به صرفه ترین سیم کارت های TD و یا FD با بهترین آنتن دهی در محل استفاده کنید.

 

طراحی مودم سیمکارتی هوآوی مدل HWS33 L02:


مودم سیم کارتی هوآوی مدل HWS33 L02
این مودم یک طراحی استوانه‌ای و رنگ سفید روشن دارد. کلیدهایی در بخش بالایی مودم تعبیه شده و درگاه‌های آن در بخش پشتی هستند؛ اسلات سیم‌کارت در بخش پایینی و در بخش جلویی نیز چراغ‌های LED جلوه گری می‌کنند.پردازنده مرکزی و وای‌فای مودم ۳۳ به ارتقا پیدا کرده است.
این مودم از وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac بهره می برد و سریع‌تر از وای فای مدل ۳۲ است و حداکثر سرعت وای‌فای آن به مرز ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.
برای کاربرانی که دنبال یک مودم رومیزی آنلاک هستند تا هم سیم کارت اینترنت موبایل و هم سیم کارت TDLTE روی آن بیاندازند و بتوانند از هر نوع اینترنتی استفاده کنند مودم هواوی HWS33 L02 پیشنهاد خرید بسیار خوبی است.

برای آگاهی بیشتر در مورد مودم ها به سایت huawei سر بزنید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید