لطفا چند لحظه صبر نمائید

مودم سیمکارتی WLANMall مدل EG2030C مودم سیمکارتی WLANMall مدل EG2030C


0.0 (0)
بدون دیگاه

آنتن داخلی : 3.5GHz
سیم کارت : TDD-FDD
قدرت آنتن دهی : 6dBi
گارانتی: 1 ساله

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

مودم سیمکارتی WLANMall مدل EG2030C:


همانطور که مشخص است سیم کارت های TDD-LTE فقط جهت ارائه سرویس اینترنت برنامه ریزی شده اند و توانایی تماس تلفنی را مثل سیم کارت های گوشی های همراه FDD-LTE ندارند.
اما استفاده کردن از دیتا در سیم کارت های TDD به صرفه اقتصادی می باشد و با سرعتی بسیار بیشتر از سرویس اینترنت DSL ارائه می شود ( برای مثال قیمت هر یک گیگ دیتا در سیم کارت های TDD ایرانسل تقریبا نصف قیمت سیم کارت های FDD موبایل همین اپراتور می باشد).

مودم سیمکارتی WLANMall مدل EG2030C

 

فناوری DSL و مودم سیمکارتی WLANMall مدل EG2030C: 


همچنین فناوری DSL با توجه به محدودیت هایی که در زیرساخت برای ارایه سرعت بالا و پایدار دارد، در دنیا نامتداول شده و در کشور ما نیز به شدت در حال نابودی است چون نتوانسته پاسخگوی نیازهای به روز کاربران باشد.
مودم سیمکارتی WLANMall مدل  EG2030Cمودمی اقتصادی در رده CAT4 می باشد که برای نیاز کاربران خانگی برنامه ریزی شده و اینترنت TDD را بخوبی دریافت می نماید.

فریمور این مودم آنلاک است و توانایی تنظیم L2TP VPN را برای کاربر مهیا می کند. قیمت مناسب این مودم TDD باعث شده تا جانشین ایده آلی برای اینترنت DSL و یا کاربرانی که به دلیل نبود زیرساخت دریافت اینترنت پرسرعت از اینترنت موبایل استفاده می کنند باشد و از هزینه های سنگین ماهانه اینترنت آنها به صورتی چشم گیر بکاهد.

برای آگاهی بیشتر در مورد مودم های سیم کارتی به سایت
wlanmall سر بزنید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید