لطفا چند لحظه صبر نمائید

مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122 مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122


0.0 (0)
بدون دیگاه

محدوده فرکانسی : 2.4, 5 GHz
پورت شبکه 10/100/1000 : 2 عدد
نوع سیم کارت : Micro
شبکه‌های قابل پشتیبانی : 4G, 3G
گارانتی : 1 ساله

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122 :


کمپانی sercomm شرکتی بین المللی است که در عرصه های تولید و ارائه سرویس های مخابراتی فعالیت شایانی دارد. احتمالا طرفداران فوتبال جزیره بیشتر از بقیه با لوگوی ۳ روی این مودم آشنایی دارند چون این شرکت یکی از مشهورترین ها در ارائه سرویس های اینترنت بریتانیا می باشد. مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122 به سفارش اپراتور اینترنت های کشور انگلستان و توسط شرکت Sercomm ایجاد شده و طبق وب سایت رسمی آن شرکت در رده CAT18 قرار دارد.

مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122

مودم سیم کارتی سرکام مدل LTE2122 با پوشش کلیه باندهای فرکانسی FDD-LTE و TDD-LTE امکان استفاده از تمامی سیم کارت ها را برای شما فراهم نموده و در هر نقطه (به دلیل پشتیبانی از تمام باندها) به اینترنت با سرعت فوق العاده بالا دسترسی خواهید داشت. 

 

مودم سیمکارتی سرکام مدل LTE2122 و تعداد پورت ها: 


افزون بر موارد بالا این مودم از وای فای 2 کاناله همراه 2 پورت گیگابایت و 1 پورت VOIP بهره می برد. دو عدد آنتن اکسترنال در جعبه این مودم وجود دارد که سیگنال های دریافتی را تقویت نماید و اینترنت پایداری به شما عرضه کند.
فریمور مودم LTE2122 آنلاک می باشد و کاربران می توانند به آسانی تنظیمات VPN و DNS را بعد از قراردادن سیم کارت در آن انجام دهند. سرعت دریافتی LTE2122 در حالت FD قابل مقایسه با سایر رقبا نیست؛ اگر به دنبال مودم FDD-LTE هستید باید این را بدانید که اکثر مودم های FDD بازار ایران در رده CAT4 قرار دارند و از کمترین امکاناتی برخوردارند در صورتیکه این مودم در هر دو mode کاری خود از CA (Carrier Aggregation) برخوردار است.

لطفا چند لحظه صبر نمائید